tirsdag 18. januar 2011

NY (gammel) SENG!





ny SENG, eller lettere sagt GAMMEL seng fra midten av 1800 tallet! oliver sin gammle seng begynnte å bli LITEN og fant denne på FINN.NO. den måtte jeg bare ha! MEN han ville IKKE ha ny seng og nektet å SOVE i den! sovnet derfor i sengen vår, MEN våknet opp i sin nye! jeg spørr han, " har du sovet godt i natt?" han svarer fort JA, før han tenker seg litt om å sier " IKKE så godt som du tror!" det gammle skiltet over sengen er fra franske fund i danmark!

litt i tvil om den skal males HVIT! hva SYNS du?

klem klem

6 kommentarer:

  1. Hihi - lille luringen! De kan få sagt det disse små :)

    Jeg ELSKET sengen slik den ser ut og tenkte med en gang jeg tittet inn: Wow - så kult og stilsikkert med det blå veiskiltet over en slik seng! Den røde låven på toppen fikk det enda mer frem. Så - haddet det vært opp til meg hadde jeg beholdt den slik! Herlige kontraster og liv :)

    Du la igjen en kommentar hos meg for en ukes tid siden og det er kanskje på tide at jeg svarer på spørsmålet ditt? ;)

    Lampen over spisestuen har jeg kjøpt på Verket Interiør, har sett tilsvarende på Milla Boutique også! Så hører du en av to steder finner du nok leverandør :)

    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Knall fin seng! Jeg ville ikke malt den. Syns den brøt så fint med alt det hvite. Likte utrolig godt rommet og! Masse fine ting og detaljer! Skiltet var så tøft!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Kjmpefin seg til lillemann:)) Tror nok jeg hadde tenkt meg litt om før jeg hadde malt den, den var jo kjempefin slik den er nå og:))
    Ha en flott uke!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Jeanette! Jeg savner det søte vesenet ditt jeg. Også savner jeg sjarmerende Daniel da! Hehe.. Kom snart å se det nye huset mitt a- kanskje vi kan finne oss en loppis i nærheten her og?! Jeg bor jo ikke så langt fra Aremark vettu.. Eller.. Hehe!!

    SvarSlett
  5. Sååå nydelig seng... Nei,, ikke mal... For all del... Den var bare såå lekker der den sto og dro til seg all oppmerksomheten, som et lite brudd i alt det hvite.. Lekkeret...

    SvarSlett
  6. Hei hei :)
    Tusen takk for at du la igejn et spor inne hos meg. For en fantastisk blogg du har!! Nydelige bilder av at nydelig rom. Og det skiltet var jo råkult!
    Jeg stemmer for å ikke male sengen :):)
    Legger meg foresten til som følger jeg, her må jeg følge med. :)
    -Linda

    SvarSlett